Peugeot 107

Το είχα για 2 μέρες, και κατάφερα να κάνω 400παρά χιλιόμετρα...

Οι εντυπώσεις μου δεν διαφέρουν κατά πολύ από αυτές που διατύπωσα από το td που έκανα πριν 1μιση χρόνο.

Αυτήν την φορά είχα το κοκκινάκι, νοικιάρικο, με 18k χιλιόμετρα. Σε πολύ καλή κατάσταση εξωτερικά και εσωτερικά.

Θέση οδήγησης αρκετά καλή, αν και ως ψηλός θα ήθελα να κάθομαι λίγο χαμηλότερα. Δυστυχώς η ρύθμιση σε ύψος απουσιάζει. Αναπαυτικά καθίσματα για ταξίδια και πόλη, αλλά από πλευρική στήριξη πάσχουν. Δεν είναι εντελώς πάγκοι, αλλά σε γρήγορα εσάκια έβαζα κόντρα με το αριστερό πόδι. Ένα άλλο πρόβλημα είναι ότι τα σίδερα του σκελετού τους ενοχλούν τους πίσω επιβάτες αν τα γόνατα τους ακουμπάνε μπροστά. Ορατότητα πολύ καλή, πράγμα που σημαίνει ότι όντως έχει καλή θέση οδήγησης, όχι σαν κάτι άλλα που έχουν "εξαιρετική θέση οδήγησης" αλλά από ορατότητα...

Το μοτέρ με 18k χιλιόμετρα σε νοικιάρικο είχε ανοίξει πλέον. Πολύ καλό, για χιλιάρι τραβάει πολύ καλά. Ο θόρυβός του είναι λογικός για τρικύλινδρο αμάξι πόλης. Σημειωτέον το γεγονός ότι η κοπέλα μου (αν και έχει ευαίσθητα αυτιά) είπε πως ακούγεται ευχάριστα και το προτιμάει από την κορόλλα της που δεν ακούγεται καθόλου. Εξακολουθώ να απορώ γιατί ακούω το μοτέρ από πίσω και όχι από τον καθρέπτη της μηχανής.

Κατανάλωση, πολύ καλή πιστεύω. Με οδήγηση σε μποτιλιάρισμα πρώτης-νεκράς και τάπα τα υπόλοιπα χιλιόμετρα (άσε που συνηθισμένος από το 307 μου το δούλευα με 3η αντί για 5η ) μου έβγαλε μέση 6,7-6,.

Το κιβώτιο μου άφησε ανάμικτες εντυπώσεις. Κάνει μπαμ ότι είναι γιαπωνέζικο, καλό κούμπωμα, μικρές διαδρομές αλλά ελαφρώς σκαλωτό. Οι σχέσεις είναι μακριές (εξ'ου και η καλή κατανάλωση) και σίγουρα θα προτιμούσα ένα πιό κοντό κιβώτιο στις 1-2-3 για πολύ καλύτερο άρπαγμα στην πόλη. Η 2α σκάει στα 95+, η πρώτη κάπου στα 60 αν θυμάμαι (το 307 μου που ήδη εχει κοντό κιβώτιο έχει 1η-50 2α-90). Η 5η είναι μακριά, μια χαρά για ταξιδάκι.

Τα φρένα δεν με προβλημάτισαν καθόλου. Μετρήσεις απόστασης δεν έκανα, αλλά στην στροφοδιαδρομή μου δεν κουράστηκαν και είχαν καλή δύναμη. Αυτό που θέλει το αμάξι είναι σίγουρα καλύτερα λάστιχα, γιατί σε τυπικό ελληνικό οδόστρωμα έμπαινε συνέχεια το abs, σημάδι ότι δύναμη υπάρχει αλλά το ελαστικό τα κάνει σκ@τά.

Ανάρτηση/στήσιμο/τιμόνι τώρα. Δεδομένου του ημιάκαμπτου και του μικρού μεταξονίου, το περίμενα χειρότερο στην συμβίωση. Είναι σίγουρα περισσότερο σκληρό από τα 106/206, αλλά δεν είναι καθόλου δυσάρεστο. Σίγουρα το λες άνετο. Περιορισμένη υποστροφή (όχι ισχύος ρε παιδιά, είπαμε ), και με λίγο φρενάκι γυρνάει ομαλά. Πολύ ευχάριστο, το κάνεις ό,τι θέλεις. Το τιμόνι του ως ηλεκτρικό με μπέρδεψε. Σίγουρα για την πόλη είναι τέλειο, αν και ελαφρύ πάλι για τα δικά μου μυστήρια γούστα. Σφίγγει στα πολλά χιλιόμετρα ευτυχώς, αλλά η πληροφόρησή του δεν είναι και ότι καλύτερο. Σε σχέση με αυτό του 307 μου είναι μέρα-νύκτα ας πούμε. Τα γλυστρίματα τα αντιλαμβάνεσαι, αλλά κάπως μακρινά, ενώ σίγουρα τα έχεις καταλάβει και από το άνοιγμα της μούρης. Έχει πολύ καλή απόκριση πάντως, ενώ κόβει και αρκετά μπορώ να πω.

Σπαστικά συμβίωσης: ο διακόπτης του παραθύρου δεν με δυσκόλεψε και τόσο τελικά, αλλά αν είχα πιο κοντά χέρια θα είχαμε ένα θέμα. Σίγουρα όμως θα ήθελα ηλεκτρικό καθρέπτη συνοδηγού, μου την σπαέι ο χειροκίνητος. Απαραιτήτως χρειάζεται το έξτρα ντουλαπάκι (πολύ ταλάκες σε αυτό το θέμα) και φωτισμός στον χώρο αποσκευών. Ο τελευταίος είναι μικρός, αλλά το σακβουαγιάζ το χωράει άνετα, όπως και τα ψώνια. Εμένα δεν με χάλασε καθόλου το μέγεθός του. Επίσης, θα ήθελα ένα καλύτερο πακέτο ηχοσυστήματος. Ηχεία βασικά, γιατί έχει μόνο 2 (έξτρα 2 στην εταζέρα πίσω) και πρέπει να δυναμώσεις πολύ για να ακούσεις αξιοπρεπώς.

Aν θα το αγόραζα; Αν μου κάναν μια καλύτερη τιμή, ΧΑΛΑΡΑ. Είναι τσιμπημένο θα έλεγα. Ένα αυτόματο πάντως το θέλω. Ήδη μου έχει λείψει...

Popular posts from this blog

Alfa Romeo 147

Ιστορία...