C5 σήμερα... Εκθεσειακό δεν είχαν, είχαν όμως test drive.
Τέλος πάντων, από ότι έμαθα από τον πωλητή, ξεπουλήσαν τις προπαραγγελίες (καμιά 200αρια λέει πανελλαδικώς) και τώρα υπάρχει αναμονή 2-2μιση μήνες για τις δίλιτρες, και κανα μήνα για 1,8. Ενδιαφέρον, για να δούμε πώς θα τα πάει...

Στα του αυτοκινήτου τώρα:
Από κοντά είναι εξίσου ωραίο όσο και στις φωτογραφίες... Μου άρεσε που ακόμα και με τις 16αρες σιδερένιες ζάντες και τα τασια δεν χάνει και πολύ... Το κυρτό παρμπρίζ δεν μου φάνηκε τόσο εντυπωσιακό από κοντά, ο κώλος όμως εξακολουθεί να λέει... :lol: :inlove:
Eσωτερικό τώρα... Καθισματάρες!!! Άνετες, με πολύ καλή στήριξη στην πλάτη, όχι τπτ φοβερό βέβαια στα πλευρικά... Αυτό που με χάλασε απίστευτα είναι ότι το τιμόνι είναι μάλλον χαμηλά, ακόμα και στην ανώτερη θέση. 1,85 είμαι, συνηθίζω βέβαια να οδηγώ αρκετά μπροστά, αλλά και πάλι ο χώρος μεταξύ τιμονιού και ποδιών δεν είναι αρκετός για σταύρωμα των χεριών, θέλει αλλαγές θέσης των χεριών στο τιμόνι.

Από κει και πέρα, πολύ ποιοτικό στην αφή το ταμπλώ, ακόμα πιο άκυρο από ότι στις φωτογραφίες το μπουτόν των αλάρμ (έλεος όμως), καλύτερη υλοποίηση του τιμονιού σταθερού κέντρου από ότι της μικρής αδερφής C4. Όμορφος πίνακας οργάνων με θερμοκρασία νερού ευτυχώς (πού φτάσαμε) αλλά και λαδιού, ιδιαίτερα αποδοτικό το κλιματιστικό.

Στα μηχανικά τώρα: τιμόνι χωρίς αίσθηση αλλά άμεσο, υπερβολικά ελαφρύ κλασσικά χαμηλά (μάλλον θα σταματήσω να το κατηγορώ αυτό, δεν αλλάζει η κατάσταση). Τραγική η έλλειψη επαναφοράς στις χαμηλές ταχύτητες, δεν συνηθίζεται με τίποτα. :hmmm:
Λεβιές ο κλασσικός των BE σαζμάν των γάλλων, καλύτερος από αυτούς των μικρών εκδόσεων αλλά οι μεγάλες διαδρομές παραμένουν.
Mοτέρ, τον 18αρη ούτε μπήκα στον κόπο να τον ζητήσω, οπότε 2λιτρος βενζίνης η μόνη επιλογή. Ελαφρώς ψόφιος χαμηλά, στις μεσαίες ξυπνάει και τραβάει αρκετά καλά για τα κιλά του αμαξιού. Μόνο μειονέκτημα, ο αρκετός θόρυβος σε ταχύτητες ταξιδίου (120-150), κάτι που επιδεινώνεται τρόπον τινά και από την εξαιρετική υπόλοιπη ηχομόνωση, καθώς σχεδόν μόνο αυτός περνάει στην καμπίνα.

Στην ανάρτηση τώρα, επιτέλους είχα την ευκαιρία να οδηγήσω αμάξι με υδροπνευματική. Απίστευτη άνεση όντως, μάλλον λιγότερη όμως από του προηγούμενο C5. Έχω την εντύπωση πως οι πολύ μικρές απότομες ανωμαλίες περνάνε περισσότερο μέσα. :hmmm: Τπτ το ανησυχητικό πάντως, στην πλειονότητα των περιπτώσεων μένεις με το στόμα ανοιχτό από την άνεση, καθώς καταλαβαίνεις ότι δεν κάτι δεν πάει καλά στο οδόστρωμα μόνο από μικρούς θορύβους λειτουργίας της ανάρτησης. Βέβαια οι τάσεις πλεύσεις δεν λείπουν, ειδικά σε λίγες συνεχόμενες ανωμαλίες, καθώς μάλλον δεν προλαβαίνει να σφίξει η ανάρτηση. :hmmm: Στο sport δεν μπορώ να πω ότι έχει τεράστια διαφορά στην διαχείριση του αμαξώματος, ούτε και στην απόσβεση. Γίνεται ελαφρώς πιο σφιχτό το σεταπ, καθόλου δράματα.

Τα αλάρμ γιατί τα βάλαν εκεί οι ανόητοι; :rant: :lol:

Comments

Popular posts from this blog

Ιστορία...

Alfa Romeo 147