Peugeot 207 RC

Ραλλί δεν έχω οδηγήσει σε πολύ γρήγορο ρυθμό για να μπορώ να κάνω και εγώ την αναπόφευκτη στερεοτυπική σύγκριση. Από κει και πέρα, το κάνεις ό,τι θες στον δρόμο. Θες γραμμές, πας με γραμμές. Θες να τρως μούτρα, φυτεύεις το γκάζι στο άπεξ. :lol: Θέλεις μικροδιορθώσεις με ανάποδα, τις έχεις. Θες κανονικά ανάποδα, βγάζεις το esp (κάτι σαν το DNA της Alfa Romeo ένα πράμα). Παρόλο που δεν ήταν δικό μου (δυστυχώς) το αμάξι, μάλλον βρέθηκα να κινούμαι πολύ πιο γρήγορα (οκ, λογικό) από όσο έχω τσουλήσει ποτέ με το δικό μου, έχοντας πάντα στο μυαλό ότι ήμουν με άγνωστο αμάξι, αλλουνού και σε άγνωστη διαδρομή.

Κλασσικά με ξενέρωσε το τιμόνι που στις χαμηλές ταχύτητες είναι για κοπέλες με μυϊκή δύναμη σπουργιτιού (μα καλά, ποιά κοπέλα θα πάρει ρουσου;;;), ενώ και το SSP δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε, δεδομένου ότι η τάση που δίνει στο τιμόνι σε αναγκάζει να διορθώσεις αυτήν που έδωσες αρχικά εσύ. Για αρχάριους καλό θα είναι φαντάζομαι πάντως. Μειονέκτημα μάλλον η έλλειψη της 6ης σχέσης στο σαζμάν... Με το γκάζι φυτεμένο στο πάτωμα σε 3ες-4ες και πάνω από τις 5 χιλιάδες στροφές βλέπεις πως μάλλον μια πιο κοντή κλιμάκωση θα ήταν καλοδεχούμενη...

Κατά τα άλλα, ακριβές και πληροφοριακό τιμόνι, φρένα με καλές προοπτικές αλλά τα λάστιχα μάλλον δεν λένε και πολλά καθώς έβαζαν αυτά το φρένο, πίσω άξονας συμμετοχικός όσο πρέπει, καθισματάρες και ανεκτή ποιότητα κύλισης για τα δεδομένα της κατασκευής.

Ευχαριστώ τον Γιαννη206 για την επίδειξη που μας έκανε, αλλά και μου εμπιστεύτηκε το καμάρι του. :)

Comments

Anonymous said…
Να γράψεις και για το δικό μου ρε!!!
Όχι μόνο για του Γιάννη!!!
Άντε πια!!!

:D
:P
:)

Popular posts from this blog

Ιστορία...

Alfa Romeo 147